Gyakori kérdések
Elakadtál a vásárlásban, vagy a termékkel kapcsolatosan merült fel kérdésed? Nézzük tudunk-e segíteni...
Gyakori kérdések oldalunkon megpróbáltuk összegyűjteni az Általatok leggyakrabban felmeülő kérdéseket. Amennyiben viszont mégsem találod a választ, úgy vedd fel velünk a kapcsolatot.
Rendeléssel kapcsolatos kérdések
Milyen fizetési módok közül választhatok?
Webáruházunkban jelenleg több fajta fizetési mód közül is választhatsz, amelyek a következők:
- Utánvétes fizetés – elérhető házhozszállítás esetén, fizetés készpénzben a futárnál .
- Banki átutalás
- Bankkártyás fizetés, amlyet a Stripe biztosít.
- Bankkártyás fizetés FoxPost automatáknál
Milyen szállítási módok érhetőek el a webáruházban?
Megpróbáltunk a legszélesebb körben, több szempontot is figyelembe véve összeválogatni a szállítási partnereket, így házhozszállítás mellett többféle csomagponton és csomagautomatában is átvehetitek megrendelésetek.
- Házhozszállítás a Magyar Posta segítségével
- bruttó 1460 Ft, utánvéttel (készpénz vagy bankkártya a futárnál), utalással, bankkártyával
- FoxPost Csomagautomata
- Bruttó 1200 Ft, előre utalás és bankkártyás fizetés eléhető.
- Bruttó 1200 Ft, előre utalás és bankkártyás fizetés eléhető.
- Ingyenes szállítás 15 ezer Ft-os vásárlási értékhatás felett
Hány nap alatt kapom meg a terméket?
Az az előző pontban feltüntetett szállító partnertől is függ, de általában 3-4 nap között kaphatod kézhez a terméket.
Hogyan kapok számlát a rendelésemről?
A rendelésről, a megrendelt termék kézhetvételét követően (néhány órán az átvételt követően), e-mail visszaigazolásban küldjük ki elektronikus számládat.