Gyakori kérdések

Gyakori kérdések

Elakadtál a vásárlásban, vagy a termékkel kapcsolatosan merült fel kérdésed? Nézzük tudunk-e segíteni...

Gyakori kérdések oldalunkon megpróbáltuk összegyűjteni az Általatok leggyakrabban felmeülő kérdéseket. Amennyiben viszont mégsem találod a választ, úgy vedd fel velünk a kapcsolatot. 

Rendeléssel kapcsolatos kérdések

Milyen fizetési módok közül választhatok?

Webáruházunkban jelenleg több fajta fizetési mód közül is választhatsz, amelyek a következők:

  • Utánvétes fizetés – elérhető házhozszállítás esetén, fizetés készpénzben a futárnál illetve személyes átvétel során (Etele Pláza).
  • Banki átutalás 
  • Bankkártyás fizetés, amlyet a Stripe biztosít.
  • Bankkártyás fizetés személyes átvétel során és  FoxPost automatáknál 
Milyen szállítási módok érhetőek el a webáruházban?

Megpróbáltunk a legszélesebb körben, több szempontot is figyelembe véve összeválogatni a szállítási partnereket, így házhozszállítás mellett többféle csomagponton és csomagautomatában is átvehetitek megrendelésetek. 

  • Házhozszállítás a Magyar Posta segítségével
    • bruttó 1460 Ft, utánvéttel (készpénz vagy bankkártya a futárnál), utalással, bankkártyával  

  • FoxPost Csomagautomata
    • Bruttó 1200 Ft, előre utalás és bankkártyás fizetés eléhető. 

  • Személyes átvétel: Etele Pláza (cím: 1115 Budapest, Etele út 68.) – Emily Eclair kávézó: ingyenes

  • Ingyenes szállítás 15 ezer Ft-os vásárlási értékhatás felett
Hány nap alatt kapom meg a terméket?

Az az előző pontban feltüntetett szállító partnertől is függ, de általában 3-4 nap között kaphatod kézhez a terméket.

Személyes átvétel esetén a rendeléstől számított második nap vehető át a termék, vagy a rendelés során általad meghatározott időpontban. 

Hogyan kapok számlát a rendelésemről?

A rendelésről, a megrendelt termék kézhetvételét követően (néhány órán az átvételt követően), e-mail visszaigazolásban küldjük ki elektronikus számládat.